Dag 16

Nederland, Berg en Dal

Reacties:
Gabi: we worden een dagje ouder dus komen er gebreken. Mijn rug is inmiddels over.
Hemmie: Het is alleen maar genieten. En wat die spuit betreft denk ik niet dat het er van komt want hij ziet erg tegen de verzorging op. Zie verder verslag.

Verslag:
Gisteravond heeft Dorothe nog gebeld en Ad had tegen haar gezegd dat hij er tegen op zag dat hij geen verzorging kreeg. Als we in de buurt zouden blijven dan was het anders zei hij. We vertrekken morgen naar Leende want zowel Wil als Ad zijn dan jarig en we willen ze verblijden met onze aanwezigheid. Vandaag opgestaan met zwaar bewolkt weer en al gauw kwam er regen en die bleef maar aanhouden. Binnen ontbeten en op het gemak de ochtend dingen gedaan. Omdat het bleef regenen zijn we niet gaan fietsen. Na de lunch een wandeling door het bos achter de camping gemaakt. Met paraplu bij ons. En zowaar een stukje van 600 m over de Zevenheuvelenweg gelopen. We waren de enige. De vierdaagse gaat er over ongeveer 6 weken over en het zal dan wel drukker zijn. Terug nog wel een uurtje in de zon gezeten maar toen maar weer gauw naar binnen.

Het is nu 18.08 uur en nog 21 graden.
We eten bami met saté vanavond