Mirmande - Cormoranche sur Saone

Frankrijk, Mirmande

Reacties:
Jeroen: Jeroen schreef dat hij het jammer vond dat er gisteren geen verslag kwam. Nu moest hij een saai boek nemen om in slaap te komen. Vandaag een dubbel verslag. Slaap je zeker goed voordat je morgen naar de States vertrekt. Goede reis en veel plezier op deze leerzame reis.

Verslag:
Vanochtend om 7.30 op. Het was nog ijskoud. 7 graden. Maar ik heb toch buiten jus zitten drinken. Het was een strak blauwe hemel en er zaten veel koolmezen. Ik vind dat heerlijk. Binnen ontbeten en om 10.15 zaten weer in de camper voor de volgende etappe. We hadden gisteren besloten om tot voorbij Lyon de grote weg te nemen omdat de RN maar moeilijk te volgen was. Het liep allemaal gesmeerd voor €17.60 waren we voorbij Lyon. Daar hebben we weer de RN genomen en begonnen gelijk met een leuk plaatsje aan de Saone. De Rhone buigt in Lyon af. En van het noorden komt de Saone in Lyon in de Rhone. Tijdje langs de Saone gereden. Boodschappen voor een paar dagen gedaan zodat als we langer wilde blijven dat makkelijk kon. Om 15.00 UUR op de camping. In een waterig zonnetje bij een temp van 23 graden zit ik dit nu te typen. Ik type alles met mijn telefoon. Alleen de locaties doe ik met mijn tablet. Deze camping heeft een groot viswater maar daar is een vergunning voor nodig en die heb ik niet. Dus geen vissen.