Woensdag

Nederland, Soerendonk

Vandaag een mooie zonnige dag.
7.30 opgestaan en om 8.30 was Ellen er om Ad te verzorgen. Het was vandaag een pijnlijke aangelegenheid. Ze hebben een paar keer moeten stoppen omdat Ad even bij moest komen.
Om 9.15 kwam Cleo. Dat is de poets vrouw van ZuidZorg. Zij weet van alle ziektes wat het beste is voor iedereen. Dat komt omdat haar man in het ziekenhuis werkt. We waren vroeg gaan douchen en dus kan Cleo boven aan de gang en hebben we geen last van haar.
Tegen de tijd dat ze boven klaar was heb ik een was opgezet en zijn we naar Weert geweest. Ad vanuit bed in de rolstoel. In de rolstoel naar de auto. Hij kan geen 20 meter meer lopen.
In Weert was het kermis maar we zijn nergens in geweest.
Het was mooi weer dus zijn we er toch even uit.
Op de terug weg hebben we nog even boodschappen gedaan en toen weer naar huis.
Om 14.15 was de dokter er. We hebben besloten dat de morfine pleisters van 112.5 naar 150 gaat omdat hij toch wel erg veel pijn heeft.
Toen de dokter weg was heeft hij een dutje gedaan totdat René kwam. René is zijn wandelmaat die nog zeer regelmatig op visite komt.
Toen René weg was sloeg de verwarring weer toe. Ik moest hem zijn pillen weer aangeven omdat hij. Iet meer wist wat dat moest.
Hij heeft niets gegeten omdat hij niet meer wist hoe dat moest. Op mijn vraag of ik hem moest voeren zei hij dat dat niet hoefde.
Tijdens het eten kwam Dorothe en die schrok wel van zijn verwardheid.
Na het eten heeft Rianne hem naar bed gebracht en is hij in diepe slaap gevallen.
Toen de avond zorg kwam hebben we hem wakker gemaakt. Hij maakte nog de opmerking dat hij niet bij de zorg hoefde te zijn.
Hij had 37.5 wat heel hoog is voor Ad. Normaal heeft hij rond de 36.
Verder een rustige avond gehad.
Rianne is met Dorothe gaan kienen en ik heb Frost zitten kijken.