Dag 7

Nederland, Leendestrijp

Reacties:
Hemmie we hebben ons paspoort bij ons maar we zoeken het mooie weer en dat is voorlopig Nederland.
Verslag.
Het verslag van vandaag schrijf ik morgen. De reden daarvan lees je verderop.
Vandaag een schitterende ochtend lekker buiten ontbeten en alles op het gemak gedaan. Brood klaargemaakt voor de lunch en om een uur of elf op de fiets. Heerlijke fietstocht door de Brabantse bossen. Onderweg nog een hert van heel kort bij gezien. Dit rondje wordt niet zolang als gisteren omdat ik toch nog pijn in mijn kont had. Na 11 km weer terug bij de camper en hebben we de lunch die we in de camper hadden laten liggen voor de camper opgegeten. Daarna lekker lezen en doezelen. Om 15.30 kwam ons Ad onverwacht op visite. Hij was bloed wezen prikken en dacht ik ga even langs mijn zus. Rond etens tijd gevraagd of hij mee wilde eten en dat wilde hij wel. We hadden nog BBQ vlees van zaterdag over dus ik de bbq opgestookt en heerlijk zitten BBQ-en. Wij hebben Ad aangeboden om 3 weken met een eigen caravan met ons mee te gaan. Hij zou er over nadenken.
‘S avonds om 19.00 uur was het nog 23 graden. Heel de avond buiten gezeten en om 22.30 naar bed.