Dag 36

Nederland, Leenderstrijp

Vandaag begon de dag goed. Mooi weer dus lekker buiten eten. De parasol moest er snel bij anders werd het te warm. Ik heb ontbijt gemaakt en de wond verzorgt. En ben vervolgens gaan douchen. Vandaag gaan we met mijn schoonvader naar Toos. Om 12.15 gingen we op weg naar Eindhoven. 12.45 waren we er en het was een allervriendelijkste ontvangst. Als of hij voelde dat er wat ging gebeuren.. Rianne zei dat we vandaag naar Toos gingen. Kom we gaan zei hij. We moeten nog even wachten want Toos zou om 13.00 uur gedoucht worden en moet daarna nog even bijkomen. We werden om 14.15 verwacht en het is maar 3 kwartier rijden. Na 5 minuten alweer kom we gaan. We hebben besloten om maar binnen door te gaan. Is hij onderweg en zouden we op tijd aankomen.
Het wordt een riskante onderneming. Misschien wil hij als hij daar eenmaal zit niet meer mee. We gaan het zien. Rianne heeft gezegd dat als hij zich gedraagd het misschien vaker gaat gebeuren. Is goed. Kom we gaan. Dus gingen we maar. Om 14.30 waren we in Boxmeer. Ze vonden het geweldig dat ze elkaar weer zagen. Toos is ook het padje kwijt maar wist wel degelijk dat het Frits was. Handje vasthouden je kent het wel.
Chris de oudste zoon en zijn vrouw waren er ook mocht er iets niet goed gaan. Ze hadden voor vlaai en koffie en thee gezorgd. Het liep allemaal voortreffelijk en om 15.45 zei ik dat we weer gingen want hij moest om 17.00 uur thuis zijn voor het eten en ik weet niet of er files waren. Ik vroeg aan hem of hij nog moest plassen voor vertrek nee dat hoefde niet. Het afscheid veel zwaar. Beiden moesten hevig huilen. Maar hij ging zonder problemen mee. Dat hadden wij anders verwacht. Het valt ook niet mee. Toos is de enige waar hijnog om geeft en die zijn zorg nodig heeft denkt hij. Op de terug reis af en toe huilen maar ging verder goed. Om 17.00 uur weer in Eindhoven en kon hij gelijk aanschuiven bij het eten. Wij weer naar de camping.
De dag begon goed, maar eindigt alles behalve goed. Een voetbalteam was neergestreken in 1 van de recreatie boerderijen en lieten duidelijk weten dat ze er waren. Tot 24.00 rustig maar vanaf 2 uur een hoop kabel. Keiharde muziek en schreeuwen. Morgen lezen jullie hier meer over. Ik eten gemaakt.
Tot morgen.

Gebakken aardappelen met doperwten en kibbeling.

Een heel waardevolle dag voor iedereen.

Hemmie 2019-06-23 21:22:05

Ik denk dat het een goed gevoel geeft als je die twee met elkaar ziet omgaan. Haar zoon had denk ik hetzelfde gevoel als jullie.