Dag 29

Nederland, Markelo

Vandaag weer met zon op maar er stond een koude wind. Ik buiten een jus en Rianne binnen. Na het ontbijt heeft Rianne zich in de camper gewassen en ben ik in het toiletgebouw wezen douchen. Op zich viel het mee. Goede douch maar het komt zo knullig over allemaal. Bijv. Als het muntje in de douche het niet deed stond er een bakje in het raamkozijn waar je een muntje uit mocht pakken. Niet vel soeps. Om 11.00 zaten we in de camping om de Hamaland route weer op te pakken. Deze route is over de 200 km en vandaag net zo mooi en rustig als gisteren. Alleen de route ging door Duitsland en daar namen ze het niet zo nauw met de bewegwijzering. Zowel wij als een stel op de motor konden op een gegeven moment de route niet meer vinden. Zijn we er mee gestopt en zijn naar een camping in Ruurlo gegaan. Mooie camping met heel mooi sanitaire. We blijven hier een paar dagen. Ook om de was te doen.
Lekker buiten nog gelezen maar om 17.00 werd het donker en zijn we maar naar binnen gegaan. Een paar fikse buien. Onder de luifel de vaat gedaan en nu is het weer droog maar afgekoeld. Zit de verslagen binnen te schrijven.

Tot morgen

Bloemkool met verse worst.

Fijn en leuk om weer wat van jullie te lezen!😘

Gabi 2019-06-13 20:40:46

Hollandse pot allemaal, lekker hoor 😋

Otto 2019-06-13 21:17:56

Na een voorspoedige reis zitten wij in Frankenfelde in de schaduw aan ons wijntje. Tropische temperatuur.