Dag 17

Nederland, Burdaard

Gewone tijd 7.30 op. Op het gemak wakker worden en daarna het ontbijt gemaakt. Eerst nog de vaat van gisteren afgewassen. Rianne maakt altijd gebakken eieren met spek voor Koen en Sam. Het ging er in als boter. Daarna zijn we aan boord gegaan van de Elias om op het gemak naar het beroemde bruggetje van Barthelehiem te varen. Stelt niks voor maar ik denk dat het meest gefotografeerde bruggetje van Nederland is. Er waren ontzettend veel wandelaars op pad die de Elfstedentocht tocht wandelend afgelegde. Ze mochten er 4 dagen over doen. Een hele klus. Van Barthelehiem zijn we nog naar Hallum gegaan. Een plaatsje van niets maar toch een supermarkt zodat we nog wat boodschappen konden doen. Daarna op het gemak terug naar Burdaard. Vanaf het water is het toch allemaal anders dan vanaf de weg. Het was een 4 uur durende tocht. Erg leuk. Terug in de haven hebben we bij de camper een biertje en limonade gedronken en hebben Merel en Rianne het eten gemaakt. Zie foto’s.

Heerlijk weer
Lekker snoepen.

Geen foto van het bruggetje? Ik kan wel merken dat je weer tijd hebt om verslagen te typen. Leuk!😘

Gabi 2019-06-02 21:05:40

Wat gezellig dat de kids en kleinkinderen op bezoek waren 😉