Dag 11

Frankrijk, Selestat

Zal je altijd zien. Hebben we een lange dag voor de boeg verslapen we ons. Om 8 uur werden we pas wakker. Toch alles op het gemak gedaan en om 10.15 gingen we op weg naar Nederland.
We hebben besloten om TomTom te volgen en die gaf als snelste route aan via Duitsland. De A35 naar Karlsruhe en dan de A61 naar Mönchengladbach. Vandaar naar Roermond en zo naar Leenderstrijp.
Het was een lange maar heel rustige tocht. Weinig vrachtverkeer en dat oude beestje van ons doet er met 90 km per uur wat langer over maar we komen er toch.
Om 19.00 uur waren we op de camping. Intussen wel gehoord dat het wat beter gaat met mijn schoonvader. We gaan het morgen eens bekijken.
Omdat we geen zin meer zouden hebben om te koken hebben we bij Roermond een frietje gekocht en in de camper opgegeten. Nu op de camping een lekker biertje en wijntje dat hadden we wel verdiend. Dat hebben we buiten nog opgedronken en zijn om 20.30 naar binnen gegaan van de kou.
Gabi en Jeroen komen morgen ook naar Opa. Ze brengen dan onze auto mee. Mocht blijken dat we niet moeten blijven kunnen we met de auto op en neer.
Morgenavond beslissen we of we weer vertrekken. We blijven wel in Nederland.

Patat
Mooie dag met zon in de rug.