Dag 21

Nederland, Meppen

Vandaag gewone tijd op. Het zou een wasdag worden. Heerlijk buiten ontbeten want de temp was goed.
Na het ontbijt maar gelijk de witte was verzameld en alvast in de machine gedaan. Kon deze tijdens de vaat lekker draaien. Na de vaat de donkere was verzameld en gewacht op Rianne om te checken of ik alles had. Toen de witte was in de droger en er had al iemand een was neergezet. Maar deze kwam niet opdagen dus ik gelijk de donkere was er in gedaan. Dan maar ruzie. De witte was was in 35 minuten klaar dus weer opgehaald en daar de donkere in de droger gedaan. Om 11.45 was alles weer schoon droog in de kast.
Toen ben ik gaan douchen. De heren ruimte werd toen schoongemaakt moest ik dus bij de dames. Geen verschil, want ik stond toch alleen.
Na de douche ben ik nog alleen naar Aalden gefietst omdat we wijn en jus vergeten waren. Heel de dag was er al de dreiging van slecht weer op komst. Code oranje. Maar als ik buienradar bekijk lijkt het toch mee te vallen. Het is nu20.30 en nog 23 graden. Zit dus lekker buiten dit verslag te schrijven.
Het is best wel druk op de camping. Allemaal oude knarren. Maar daar horen we inmiddels ook bij.
Tot morgen

Kip met spek en bonen
Heerlijk weer. 26graden.

Vergeet je niet Sequence te oefenen, haha

Otto 2019-06-04 21:01:09

Hier om 21.30 uur 22 graden. Wel bliksem langs zien maar geen regen

Corry 2019-06-04 21:32:51

Hier was het. Weer relatief rustig . Hoe was het bij jullie?