Auxonne - Bulgeneville

Frankrijk, Auxonne

Reacties: Geen

Verslag:
Gisteravond na de eerste borrel naar binnen. Ofschoon het niet zo koud was als gisteren. Om 22.30 naar bed en om 7.30 weer op. We waren eerder op dan de zon dus het was behoorlijk koud. Na een uurtje kwam de zon en hebben we heerlijk buiten ontbeten. Kan de laatste keer zijn. Omdat het zo'n verschrikkelijk vieze camping was hebben we niet gedoucht. Ik ben zelfs op de wc van de camper geweest. We hadden een schitteren plekje aan de Saone, maar we komen hier niet meer terug. Om 10.30 zaten we weer in de camper op weg naar Vittel. Een schitterende weg. Het was over de RN maar op sommige plekken zo rustig en zo mooi dat we deze zeker nog een keer rijden. Vandaar ook de gedetailleerde route. In Langres bij de Lidl de bulk boodschappen voor de rest van de week. In Langres besloten om naar Bulgneville te gaan. Om 14.00 UUR waren we op de camping. Na uitpakken ben ik eerst lekker wezen douchen en scheren. Rianne is direct na mij gegaan. Wat een verademing lekker douchen in een schone douche. Na het douchen nog heerlijk in de zon zitten lezen. Toe zitten kijken hoe een lompe Fransman zijn tandemasser voor onze neus zette omdat hij ergens anders geen tv kan ontvangen. Dat is allemaal mogelijk op de camping omdat ze geen vaste plekken hebben. We eten vanavond patat met kroketten en frikandellen.
Zoals je ziet koelt het hard af. Dus wordt het binnen eten en binnen blijven. Een prachtige dag.

La Porte de Vogezen
Geen pleknummer
Bulgneville

18.25 UUR 17 graden.
178 km

Het lijkt erop dat wij ook wel eens op deze camping zijn geweest. En weer gras...