Dag 14

Nederland, Echt

Reacties: Geen kan ook niet.

Verslag:
Schitterend weer bij het opstaan. De buren waren gisteren met de onweersbui ondergelopen maar wij hebben geen schade.
Heerlijk buiten ontbeten. Tijdens het ontbijt besloten om niet verder Limburg in te gaan omdat daar slecht weer werd verwacht. Achteraf hoorden we dat het flink geonweerd en flink geregend had. We zijn dus vertrokken richting Berg en Dal in de buurt van Nijmegen. Tot Venlo over de grote weg en toen via Goch in Duitsland binnen door naar Berg en Dal. Hier staan we op een vierdaagse camping op de zevenheuvelenweg. Mooie kleine camping met mooi sanitair.
Vandaag nog actie ondernomen voor zorg op de camping. In winterswijk iemand gevonden die op de camping verzorging doet, maar dat kan niet eerder dan 11.30. Midden op de dag. ANWB gemaild met de vraag of er campings zijn met verzorging. Wordt ik over terug gemaild. Corry nog gebeld of ik eventueel een spuit kan geven. Ze vertelde me plastisch dat ik hem er gewoon in moet gooien. Volgens Corry moet ik dat ook kunnen.
Als dat zo is hebben we geen verzorging op de camping nodig en kunnen we gaan staan waar we willen.
Ad heet vandaag bloed gekregen maar we hebben nog niets van hem gehoord. Rianne zal hem vandaag nog wel bellen. Binnen gegeten wegens het onweer. Op zich was het een schitterende dag.