Dag 8

Nederland, Leenderstrijp

Reactie: Geen. Kan ook niet.
Verslag:
Vanochtend gewone tijd op en het was weer heerlijk weer. Volop zon. Lekker buiten ontbeten en alles weer op het gemak. Rianne kwam terug van douchen met de opmerking dat ze geen warm water had ik dus naar de andere douche een heerlijke warme douche. Pieter gebeld dat we wilde vertrekken en dat we wilde afrekenen. Hij kwam redelijk snel zijn geld halen en wij op weg. In Maarheeze boodschappen gedaan en op het gemaak binnen door naar Arcen. Hier zijn we al meer geweest . Het wordt de laatste keer. De camping wordt alleen maar minder en de receptie was dicht. Moeten we naar de receptie van het hotel wat iets verderop staat. Om 13.00 waren we op de camping. Heerlijk gelezen en geluierd. Morgen gaan we misschien fietsen als het niet te hard waait. Gisteren telefonisch mijn databundel verhoogd zodat ik jullie kan blijven vooorzien van deze nuttige informatie.
We eten bonen met aardappelen en corden blue.
Het is nu 18.30 uur en nog 21 graden.
Tot morgen

Hier was het ook nog een heerlijk zomerse dag, terwijl dat eigenlijk niet voorspeld was. Heeft Ad al gereageerd op de uitnodiging om in eigen caravan mee te gaan? We treffen het enorm met het weer.