Dag 24

Nederland, Meppen

Zal je net zien. Hebben we een reisdag gepland verslapen we ons. Om 8.30 kwamen we pas ons bed uit. Na een onrustige vorige nacht nu een hele rustige en dat was te merken. We waren nergens. Lekker buiten kunnen ontbijten. Ik moest zelfs de parasol opzetten.
Toch alles op het gemak gedaan en toch om 10.30 in de camper op weg naar Haaksbergen. In een caravan gids hebben we deze camping gezien en het leek ons wel wat.
Eerst in Emmmen bij de Lidl boodschappen gedaan. Jammer genoeg geen bier voor mij dus moeten we ergens nog een tussen stop maken.
Via Coevorden en Almelo over allemaal n- wegen zaten we zo in Haaksbergen. Was niet veel aan.
Eerst in Haaksbergen nog op zoek naar een AH maar die zat midden in het dorp waar geen parkeerplaats was. Toe maar naar een Plus aan de rand van het dorp met een grote parkeerplaats.
Na de boodschappen naar de camping. De camping plaatsen zijn mooi en rustig maar het sanitair is van voor de oorlog.
Ik weet niet of we lang blijven.
Vanavond hebben we om met Merel te spreken culinair gegeten. Heerlijk mosselen.
Het was een mooie dag
Tot morgen.

Mosselen
Camping matig.

Dat verslapen is volgens mij niet de eerste keer 😂😂