Dag 6

Nederland, soerendonk

Reacties:
Gabi julliewaren op tijd weg uit het noorden. ‘S avonds is er toch een hoop regen gevallen.
Corry het was reuze gezellig en die korte broeken zijn echt nodig hoop ik.
Door schoenen heeft ze nog niet echt nodig want we zijn veel aan het fietsen.
Verslag:
Vandaag opgestaan in de verwachting dat het heerlijk weer zou zijn, maar helaas het was grauw en koud. Er viel zelfs een hele fijne motregen. Dus werd het binnen ontbijten en onder de luifel afwassen. Tegen een uur of elf werd het beter en besloten we toch te gaan fietsen. Eerst mijn kilometerteller in km i.p.v. Miles gezet. Rianne haar zadel wat aangepast en weg waren we. We hebbben heerlijk gefiest. In Achel op een terras geluncht. Daar zaten een stel wandelaars achter een grote pils en een trappist. Daar hadden we ook wel trek in maar toch maar niet gedaan want we moesten nog een aantal kilometers en bier zakt toch in je benen. Na de lunch naar de Achelse kluis waar ze heerlijke trappist verkopen. Koen weet daar alles van. Rianne wilde er ook een trappist kopen voor als we bij de camper waren. Helaas de kluis was dicht. We zijn dan ook maar gelijk door gegaan. We hebben toch wel een aantal keren gestopt omdat ik pijn in mijn kont krijg en Rianne pijn in haar rug. Ja we worden al wat ouder. Na 30 km waren we weer bij de camping. We hebben toen even een dutje in de stoel gedaan en daarna een sudoko. We eten vanavond broccoli met aardappelen en een balletjes gehakt.

Uiteindelijk toch een schitterende dag.
Het is nu 19.00 uur en nog 25 graden.
Tot morgen

Bij ons was het hetzelfde. Het begon met dikke mist. Toen dat optrok werd het een prachtige zomerse middag. Hebben jullie de paspoorten vergeten, of durven jullie de grens niet over? Grapje. Nederland is ook prachtig. Mooie foto met de runderen in het water. Morgen maar weer een mooie dag gewenst.