Dag 25

Nederland, Leenderstrijp

Verslag:
Vandaag een mooie dag bij het opstaan. Geen volle zon maar aangename temp. Dus weer heerlijk buiten ontbeten en om 11.00 met Ad naar zijn huis om te schilderen.
We hebben de zijkanten van de serre die hij afgetimmerd had met steiger hout lichtgrijs gebeitst. Rianne was inmiddels begonnen met het snoeien van de eerste klimop . Er stonden er 3. Ze overwoekerde heel de het plaatsje. Dat heb je met planten van de buren. We zijn een flinke tijd bezig geweest om alles weg te krijgen. Maar ook dit onderdeel van het project is geslaagd. Ziet er weer mooi uit.

Dit is een heel ander reisverslag dan dat jullie gewent waren. Maar voor ons is het ook vreemd. Het gras onder de camper staat al aardig hoog omdat we al die tijd niet van plaats zijn geweest.

Het is nu 20.28 en nog 22 graden. Ik heb begrepen dat we morgen naast boodschappen doen ook iets leuks gaan doen.
Tot morgen

Veel plezier dan maar weer morgen.

Hemmie 2018-06-03 20:41:41

Ik zie het al, het is echt een luie vakantie voor jullie 😂, nee hoor goed bezig heb je toch nog wat te doen na je pensioen 😉 en nog gezellig ook met mooi weer. Werk ze 😂