Cormoranche sur Saone

Frankrijk, Cormoranche-sur-Saône

Reacties:
Gabi: We kunnen ons te tijd niet meer herinneren dat we op gras gestaan hebben. Blij dat Merel toch ons verslag nog kan lezen.

Verslag:
Gisteravond tot en met het eerste borreltje buiten gezeten. Het was weer als vanouds. Om 22.30 naar bed en om 8.00 op want we zouden vandaag op de camping blijven.
We werden beloond. Strak blauwe hemel maar toch binnen ontbeten. Maar buiten koffie gedronken. Vandaag stond in het teken van het vertrek van Jeroen naar Orlando. Ik vind dat leuk om hem te volgen via flightradar. Daar zag ik dat hij veel later vertrok naar Londen dan gepland. Maar hij heeft de aansluiting in Londen niet gemist. Naast het volgen van Jeroen hebben we ook de was gedaan want ik was door mijn onderbroeken heen. Toen we gisteren aankwamen op deze camping vroegen ze bij de receptie of we hier al eerder waren geweest. Nee zei Rianne, maar het bleek dat we in 2013 hier ook al gestaan hadden. Toen we hier stonden herinnerde ik het me ook weer want elk kwartier komt er verderop een trein voorbij die een herrie maakt van jewelste. Vannacht geen last van gehad. Als doortrekt camping voldoet hij wel.
Vandaag een hele mooie dag met 24 graden in de schaduw. Veel zon. De was was keurig droog. Dus morgen weer een schone onderbroek.
Jeroen als je dit leest en dat doe je elke avond voor het slapen gaan veel plezier morgen in Disney. We eten vanavond snoepen.