La Nautique - Avignon

Frankrijk, Narbonne

Reacties: Geen

Verslag:
Gisteravond na de thee naar binnen gegaan want werd knap fris.
Vanochtend om 7.15 op en naar buiten want het was een blauwe lucht. Weer gauw naar binnen want er stond een dunne wind.
Binnen ontbeten. Om 10.00 zaten we in de camper op weg naar Avignon. De eerst geplande tussenstop richting Delft. De bedoeling was over de RN te gaan maar omdat de RN rondom de steden nogal ingewikkeld was hebben we besloten via de tolweg te gaan. Op het gemak via Beziers-Montpellier-Nimes naar Avignon. We waren 21.60 aan tol kwijt maar hebben relax kunnen rijden. Om een of andere reden was het lichtje van de handrem ook uit. Ik denk dat de camper naar huis wilde.
Om 13.00 waren op de camping in Avignon. Bij het zoeken naar de camping hebben we Avignon rond gereden en daar besloten we om morgen toch nog maar een keer Avignon te doen. Het is en blijft een bijzonder gezicht. Een volledig ommuurde stad. Morgen daar meer over en ook foto's.
Nu staan we op een donkere camping met veel wind. We eten bruine bonen met speklapjes. We eten binnen.
Tot morgen

Camping Pont d'Avignon plek 175
17 graden
196 km

Wij begrijpen dat jullie een dag blijven staan om Avignon in te gaan. Het is een bijzondere stad.

Corry 2017-09-19 20:39:38

Stiekem vinden we het hier wel weer fijn dat jullie op de terug weg zijn. We vinden het toch wel lang gaan duren nušŸ˜‰. Geniet ook nog van de terugreis maar dat zit wel goed!