Bulgneville - Alzinger

Frankrijk, Bulgnéville

Reacties:
Gabi: Dit is echt een doortrekt camping. Prima camping perfect sanitaire groene gras velden lekkere friet en frikandellen en een mooi zwembad domme Fransen. Hij staat bij ons op de lijst als doortrekcamping.

Verslag:
Gisteravond binnen thee gedronken want het koelde snel af. Om 10.15 naar bed en om 7.30 weer op. Tijdens het wakker worden hoorde ik het even druppen en toen we op stonden was het nog even droog maar al gauw begon het te regenen. Onder de luifel de vaat gedaan en met regen alles ingepakt. Om 10.30 zaten we weer in de camper richting Luxemburg. Tolweg tot aan Toul. Een prachtige rustige weg. Dat werd na Toul anders. Tolvrij geeft gelijk veel drukte. Rustig aan gedaan zodat we om 13.00 in Alzingen aankwamen. We zijn hier al meer geweest. Daar moesten we nog een uur wachten voordat we de camping op mochten. Wat een gedoe. Gelukkig deed ze om 13.15 de receptie open en konden we erop. Nog even brood en geld gehaald en toen weer lezen met af en toe zon. We eten wat later want we hebben nog even van de zon genoten. Het kunnen de laatste stralen voor de winter wel zijn. We zitten nu barstens vol vitamine d. We eten vanavond aardappelen kalkoen filet en kroten. Wordt binnen eten.
Tot morgen

Camping "Bon Accueil" Alzingen.
Plaats 22
Camping staat vol. Veel Denen, Engelsen en Hollanders.