La Nautique

Frankrijk, Narbonne

Reacties:
Corry: Dit is het Canal de Robine. Volgens mij loopt Canal du Midi bij Beziers de Rhone in. Weet ik niet zeker. Ga je nog feest vieren in Maastricht.

Verslag:
Gisteravond tot 22.30 buiten gezeten het was een heerlijke avond. Om 22.30 naar bed en om 7.30 op. Het was strak blauwe hemel en een boule ( is brood) en croissant gehaald en lekker buiten ontbeten. Om 10.30 de eerste was gedaan. De donkere was. Deze daarna te
droge gehangen. Onder tussen is het hard gaan waaien en hebben we met angst en beven de was in de gaten zitten houden. Door de harde wind was hij snel droog en hebben we hem binnen gehaald. De witte was dorsten we niet aan. Misschien morgen. Heel de dag de zon maar door de harde wind toch binnen zitten lezen en in de gaten gehouden wat er om ons heen gebeurde.
We eten vanavond sla gebakken aardappelen en kip stukjes. Dat wordt binnen eten.

Zelfde camping zelfde plek
0km
Geen foto's Merel.

Nee wij gaan niet feesten. Het weer staat dat niet toe. Wij gaan dus morgen met de bus, die voor de deur stopt, naar het Bonnefantenmuseum .