Dag 12

Nederland, Leenderstrijp

Gabi en Jeroen zouden om 8.30 gaan rijden vanuit Delft, dus wij toch maar weer bijtijds op. Na alles rustig opgeruimd te hebben ben ik om 10.15 naar voren gelopen om ze op te vangen. Om even voor 10.30 kwamen ze er aan. Eerst nog een bakkie gedaan toen op weg naar opa. Nog even getankt in Leende waar we Gabi en Rianne kwijt raakte. Toen maar op eigen gelegenheid naar Opa. Hij stond op het punt om te gaan eten maar was te vroeg. Hebben even op zijn kamer gezeten totdat hij werd opgehaald om te komen eten. Na het eten zijn we naar beneden gegaan en hebben we wat gedronken en Gabi, Jeroen en Riannne namen een worstenbroodje.
Er is weinig communicatie mogelijk met opa. Maar op zich gaat het weer redelijk met hem. Hij eet goed, loopt weer naar de eetzaal. Afwachten maar.
Om 13.30 zijn weer gegaan. Gabi en Jeroen naar Delft en wij via de Lidl in Maarheeze terug naar de camping.
Vanavond waren we uitgenodigd voor een bbq bij Dorothe. Lucia heeft ons om 16.30 opgepikt en zijn we samen naar Wil en Door gegaan. Uitgebreid over die oude zitten praten en lekker gebbq.
Om 21.30 terug naar de camping.
Tot morgen

Het was toch weer een mooie dag
Bbq bij Wil.

Fijn dat het weer wat beter gaat en rustig dat jullie in Nederland blijven met het toekomstige mooie weer.