Dag 11

Nederland, Echt

Reactie:
Dorothe: Wendy die Ad ‘s morgens helpt was ervan overtuigd dat ZuidZorg dat deed. Maar toen ik ZuidZorg zelf belde bleek dat ze dat alleen in de regio doen. In het ernstigste geval moeten we in de regio blijven. Dinsdag ga ik ook de ANWB nog bellen.
Hemmie: Zie antwoord aan Dorothe en het is in ieder geval droog.

Verslag:
Vandaag wasdag. Gewone tijd op en door de kou binnen ontbeten. Na het ontbijt alles opgeruimd en een eerste wasje gedaan. De witte. Dat ging zo goed alles droog en alle machines beschikbaar dat we beslote;hebben ook de donkere was te doen. Om 14.00 was alles weer schoon en in de kast. Kunnen we voorlopig vooruit.
Lekker lezen en ik heb een wandeling over de camping gemaakt. Hij was lang niet zo vol als ze zeiden. Om 16.00 uur kwam de zon en werd het aangenamer. Morgen zijn de verwachtingen erg goed. We wachten af.
Er is een patattent op de camping dus we eten vanavond patat. Zie je aan Rianne. Ze is niet aan het koken.

Het is 18.25 en in de zon 21 graden.