Donderdag 4 oktober 2018

Nederland, Soerendonk

Vandaag een bewolkte dag. Aan het eind van de middag zou de zon nog komen.
Gewoon om 7.30 op en om 8.30 kwam Ester om Ad te wassen.
Vandaag is de dag dat alles vervangen moet worden. Urine zakken zowel voor de dag als de nacht. Zak waar het vocht wat uit de drain komt vervangen. De spuit waar ze het abces mee spoelen. En tot slot de morfine pleisters. Vandaag gaat de morfine van 112.5 naar 150. Wat het ook mogen zijn er komt weer een kwart bij.
Tijdens het wassen kwam Dorothe want die zal vandaag een dag op Ad passen. Rianne en ik gaan een dagje naar Delft. Ik moet mijn rijbewijs vervangen en kan alleen in Delft. We zijn ook even bij Gabi langs geweest. Was wel even gezellig. Om 16.30 waren we weer in Soerendonk. Eerst Chinees gehaald en toen naar de Wiet.
Ad was intussen met Dorothe en opa en Wil een rondje op de scootmobiel gaan doen om een ijsje bij Jaco te eten.
Ad heeft goed gegeten. Na het eten was Geertje er al om het voor de nacht klaar te maken.
Hij merkt nog weinig van de verhoging van de morfine.