Dag 5

Nederland, Leenderstrijp

Reacties:
Nog geen
Verslag:
Regen regen regen en nog eens regen. De verwachtingen over het weer komen helemaal uit. We zijn vandaag later opgestaan omdat het gisteren nogal laat geworden is en we lagen nog wel lekker.
Eerst de luifel uitgedraaid en onder de luifel tijdens de regen wakker geworden. Binnen ontbeten en in de regen onder de luifel de afwas gedaan. Deze was wat groter dan normaal omdat ook de vaat van gisteravond er nog stond. Laat gaan douchen en nadat Rianne de asperges die Ad meegebracht had had schoongemaakt zijn we naar binnen gegaan want het werd wat kouder.
Morgen is de verwachting dat het 27 graden wordt en de rest van de week is hier ook redelijk dus ik denk dat we morgen weer heerlijk kunnen fietsen. Wanneer we vertrekken weet we nog niet.
Tot morgen.

Wij hadden in Friesland nog 27graden en het zweet liep over onze rug. Om 14u terug gereden met korte broeken aan. Om 16u in Delft aangekomen waar het zeker 10 graden scheelde en iedereen ons raar aan keek omdat we in korte broek liepen.

Gabi 2018-05-13 16:31:27

Leuk dat de BBQ gezellig was met mooi weer. Hier is vandaag de zon afwezig maar ook de regen. Het weer gaat de goede kant op dus de korte broeken van Rianne zullen van pas komen.

Corry 2018-05-13 16:42:11

Jammer van de regendag vandaag. Wij lekker bij de vrijbuiter gewinkeld. Ze hadden grote collectie wandelschoenen Rian, zou zeker wat voor je bij gezeten hebben.