Pouilly en Auxois - Pouilly en Auxois

Frankrijk, Pouilly-en-Auxois

Zoals jullie aan de titel kunnen zien zijn we vandaag op de camping gebleven. Het was vandaag bloedheet 30 graden in de schaduw. Ik heb 2 foto's bijgevoegd van 2 verhitte figuren. We hebben de planning weer bijgesteld. Als we verder naar het zuiden gaan krijgen we meer onweer en als we naar het westen gaan meer regen dus we blijven in deze hoek voorlopig hangen. De streek heet bourgogne en er is hier van alles te doen. Gister avond hebben eigenlijk voor het eerst veel sterren gezien. We zijn weer 22.30 naar bed gegaan. Om 7.30 op en alles heel rustig aan gedaan
We zijn al aardig onthaast. Luifel uitgedraaid en heel erg op het gemak gelezen.
Vanavond eten we bami en zal hoop ik weer sterren kijken worden.
Tot morgen

Wij hebbben prei gegeten

Corry 2017-08-22 19:32:42

Met z'on rustdagje is het verslag wel lekker snel klaar. Niet te veel klagen over de temperatuur. Hier is het nu ook weer even lekker weer en dat houden we graag zo!