Dag 6

Luxemburg, Diekirch

Vandaag zaten we weer om 10.00 uur in de camper op weg naar Frankrijk. Via weer online zagen we dat de vooruitzichten in de Elzas ook goed zijn dus richting Elzas. Eerst nog wat boodschappen gedaan en getankt en toen binnen door op weg. Vanaf Grevenmacher langs de Moezel gereden. Een heerlijke rustige weg met aan weers kanten van de Moezel wijngaarden op de hellingen. Bij Schengen zijn we de Moezel overgegaan en een klein stukje door Duitsland naar Bouzonville. Het was weer genieten over de heerlijke Franse weggetjes. Om 14.00 uur waren we op de camping in Burtoncourt. Daar werd ik gebeld door mijn Corrie waar de reisverslagen bleven. Ben je 69 wordt je nog door je oudste zus op de vingers getikt dat ik mijn verslagen moet inleveren. Ik wilde het gelijk gaan doen maar ik had hele slechte verbinding dus kwam het er vandaag weer niet van.

In de zon 20 en in de schaduw 13.
Gebakken aardappelen met sla en chipolata worstjes.

Tot morgen.

Gerard ik ben blij dat je een oudere zus heb, want we hebben elke dag zitten wachten op je verslag en zijn blij dat we weer wat te lezen hebben, veel mooie km 😉

Otto 2019-05-21 21:45:13

Hèhè, eindelijk weer een verslag! Fijn om mee te kunnen lezen weer! Op naar het mooie weer. Ik heb hier gisteren mijn winterjas maar weer van de kapstok gepakt!😘