Thonnance les Moulins- Flagey

Frankrijk, Thonnance-les-Moulins

Geen vragen van de lezers. Dus zal ik maar antwoorden de vragen die verwacht had. Ik heb de vaat gedaan in een tabacs emmer van Rianne en mijn stel heb ik gemaakt door de schroeven aan te draaien. Zie foto.
Ik heb alle locaties bijgewerkt. Als je nu op de datum klikt zie je waar we waren. Leuk om te zien. Alle volgers bedankt voor jullie reacties.

Nu het verslag van vandaag.
Gisteravond gewoon tot 22.30 buiten gezeten en daarna het kot in. Vanochtend om 7.45 op en het was me toch koud. 8 graden. Maar toch buiten ontbeten en na ons ochtend werk stapten we om 10.45 in de camper. Het was inmiddels 17 graden geworden. We hebben vandaag een schitterende dag. Prachtige weggetjes
Af en toe een auto maar meestel waren we samen. Met 40 50 km per uur door dan weer een weidse vlakte en dan weer over kilometers lange boswegen. Geweldig zonnetje erbij het was genieten. Herten gezien en heel veel roofvogels. Ik wilde ze determineren maar ze bleven niet zitten
Het is een pracht stukje Frankrijk wat nog niemand ontdekt heeft
We zitten nu op een boeren camping die wel in de Acsi voorkomt. De boer heeft zijn oude gereedschap en tractor voor ons op het land uitgestald als een soort museum
De camping ligt vlak langs de snelweg dus er komen steeds meer passanten binnen. Vanavond hebben we ge bbq. Het koelt snel af. Nog maar 16 graden. Vandaag 138 km gereden.
Tot morgen.

Camping Ferme de la Croisee
Flagey
PLekje 10

Wij kunnen het overzicht van de reis niet meer vinden . Het is erg leuk om jullie op deze manier te volgen.

Corry 2017-08-20 21:27:37

Ik ben benieuwd wie de foto's maakt en maak je die dan met de tablet of je telefoon? Erg leuk om te zien op de kaart welke route jullie afleggen. Ik denk dat je nu alleen steeds vergeet om het bolletje van 'mail sturen naar je volgers' aan te zetten. Voorheen kregen we steeds een mail bij iedere upload van het reisverslag. Nu niet meer, geeft niet want via de site kun je ook het nieuwe verslag lezen. Ik snap nu wel waarom je zo enthousiast was bij het lezen van onze reisverslagen. Ik vond toen dat het niet veel voorstelde wat ik schreef. Maar het is echt leuk om iedere dag even te lezen wat jullie gedaan hebben en foto's te zien.