Dag 28

Nederland, Buurse

Vandaag om 8.00 uur op. Het regende zachtjes. Dus ik de luifel uitgedraaid en onder de luifel met jus wakker geworden. Binnen ontbeten en op het gemak de afwas gedaan. Rianne was klaar met het washok en heeft zich in de camper gewassen. Ik ben nog wel wezen douchen. De douche An zich is goed. Het is alleen gedateerd.
Om 11.00 uur op weg. Eerst naar Hengelo naar de Macro om de drank voorraad op orde te brengen en toen naar de Lidl om het eten weer op voorraad te brengen. Vervolgens echt binnen door naar Winterswijk-Medo. Nooit van gehoord. Daar staan we weer op een boerencamping. Mooie camping met goed sanitair. Helaas had hij voor ons maar 1 nachtje een plek in de zon. Morgen dus weer verder.
Van begon regenachtig maar de temp was goed.
Ik heb in korte broek en t-shirt gereden. Op de camping lekker in de schaduw damesvoetbal gekeken.
Het is. U 20.30 en zit dit buiten in de zon dit te schrijven.
Tot morgen

Nasi gegeten.
Mooie camping. Camping Poelhuis.

Heerlijk toch zo om te genieten 😉