Clapiers

Frankrijk, Clapiers

Reacties:
Allemaal bedankt voor de leuke reacties. Vooral die van Sam.
Otto: Op mijn werk had ik geen vrienden en hier ook niet. Dus wordt het alleen zwemmen. Zelfs Rianne ging niet mee.
Jeroen: Je moeder kijkt heel de vakantie al zo streng omdat ze niet mag gaan werken. Ze was bang dat ik verdronk want zoals je weet kom ik door al het vet niet onder water.
Gabi: Dat zijn juist de leuke dingen waar het later nog over zullen hebben. Als ik geweten had dat ik zo op jullie verslag kon reageren had ik dat wel gedaan. Leuk die reacties.

Verslag:
Gisteravond tijdens hebben we over buren gekregen die een tent gingen opzetten. Altijd leuk. Een al wat ouder stel met 4 kleine kinderen. Hij moest eerst op zoek naar een hamer. Die had hij gevonden bij een Nederlander verderop. Toen de grond vegen zodat alle stenen weg waren en toen kwam hij met harinkjes waar nog mee in de boter komt. Ik wist dat ik nog een zak met haringen had. Heb hem deze maar gegeven anders kwam die tent nooit overeind.
We zijn na een heerlijke avond om 22.30 het kot ingegaan en om 7.30 er weer uit. Het was weer schitterend weer dus weer buiten ontbeten. We hebben besloten om vandaag niets doen. We hebben nog wel even om 15.00 uur met de camper nieuwe voorraad gehaald.
Verder lekker met de stoelen geschoven naar de schaduw en heerlijk gelezen. Morgen waarschijnlijk naar Montpellier met de bus.
We eten aardappelen, kroten en karbonade.Merel geen foto's deze keer.