La Nautique

Frankrijk, Narbonne

Reacties:
Corry: Ik heb dat het weer nog opklaart.

Verslag:
Gisteravond heel de avond binnen gezeten en om 22.30 naar bed. Onder de dekens.
Vanmorgen om 7.30 wakker en wat hoorde we druppen. Het druppelde eigenlijk niet meer. Maar betekende wel binnen ontbijten en de was konden we voorlopig vergeten. Dan maar de camper een paar boodschappen gedaan in de hoop vanmiddag te kunnen wassen. Maar nee het bleef maar dreigen. Pas nu om 18.00 komt de zon weer door en is het 19 graden.
Vanmiddag hebben we dingen gedaan die we nog nooit gedaan hebben. We hebben de terug reis gepland. Omdat niet alle campings meer open zijn, zijn we min of meer gedwongen de reis te plannen. Voor een dichte camping komen staan willen we voorkomen. De terug reis beginnen we volgende week dinsdag want dan wordt het in de rest van Frankrijk ook wat beter.
Ik denk dat we binnen gaan eten en vanavond binnen door moeten brengen.
We eten vissticks met aardappelen en spinazie

Zelfde camping zelfde plek
0 km
19 graden.

Wij vieren morgen Sam en Merels 12e verjaardag. Het lijkt erop dat dat 1x in de 6 jaar binnen moet zijn. Toen ze 6 werden vierden we het bij jullie binnen. Voor morgen wordt het ook erg slecht dus ook binnen. 😘