La Nautique

Frankrijk, Narbonne

Reacties:
Gabi: Wc en douche moeten we zelf schoon. Maar dat is voor je zelf dus eigenlijk geen moeite. Mäaaaaaaaar zie verslag.
Corry: Er zijn vele abdijen in deze buurt en de een nog mooier en gaver als de ander. Zeer de moeite waard. Bij deze konden we een Nederlandse kop telefoon krijgen maar dan moest ik mijn rijbewijs als borg afgeven en daar had ik geen zijn in. Dus hebben we een beetje lopen raden wat wat is. Maar toch de moeite waard.

Verslag:
We hebben vandaag heel de dag gepensioneerd zitten zijn. Dus gedaan alleen maar gelezen en een beetje gedut. Wat niet gelukt is. Daarom alle gelegenheid om het voorval van gisteravond te bespreken. Ik wens daar van de kleinkinderen geen commentaar op te krijgen.
Eigenlijk wil ik het verzwijgen maar vooruit het is gebeurd.
Daar gaan we.
Zoals gewoonlijk leeg ik elke avond de wc van de camper. Dat mag in onze wc bij de camper lekker makkelijk. Wc geleegd 2x gespoeld en vervolgens weer in de camper geschoven. Even mijn handen wassen bij de wasbak en klaar dacht ik. Maar toen ik de kraan wilde open draaien zag ik Kermit met 2 zwarte kraaloogjes in de gleuf van de overloop van de wasbak te voorschijn komen. Een heuze groene kikker. Ik schrok me rot en riep om hulp. 2 mensen van de camping schoten te hulp als was ik beschoten. Een jonge gast kwam te hulp en probeerde de kikker uit de wasbak te halen. Dat lukte niet dus heeft hij hem dichtgestopt zodat hij daar niet meer uit kon. Ik geef ik schaam me wel een beetje maar ik hou daar niet van.
Nu moest ik vanochtend weer naar de wc je begrijpt ik zat niet op mijn gemak terwijl ik wel op mijn gemak moest. Gelukkig geen kikker meer te zien.
Toen moest Rianne gaan douchen. Ik heb haar uitdrukkelijk gevraagd of ze de kikker als ze hem tegen kwam niet zou kussen want anders zou ik haar kwijt raken aan een prins. En ik wil haar niet kwijt.
Vertel dit maar niet verder. Ons geheim.
We eten vanavond doperwten met aardappelen en kalkoen filet.
18.45 23 graden en zon met wolken.
Erg veel wind nog. Dus we eten binnen en denk niet dat we lang buiten zitten.

Zelfde camping
0 km

Ik ben blij met jullie ongemak van gisteren, anders hadden vandaag geen verslag gehad. ik vind het erg gezellig om te lezen wat jullie doen. Ga zo door!

Corry 2017-09-11 20:29:42

Als ik dit verslag lees geloof ik gelijk weer in sprookjes πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚