Dag 9

Nederland, Arcen

Reacties:
Hemmie. Ad is vandaag bij de oncoloog geweest. En het is niet duidelijk waar het bloedverlies vandaan komt. De bloedwaarden zijn niet goed en nu krijgt hij dinsdag een bloedtransfusie. Die heeft hij al meer gehad en daar is hij er van opgeknapt.

Verslag:
Vandaag met bewolkt weer opgestaan. Het was te koud om buiten te ontbijten dus hebben we lekker binnen zitten ontbijten. Het waaide nogal flink dus ook van het fietsen is niets gekomen. Lekker lezen.nog wel een wandeling op de camping gedaan op zoek naar een visstekkie maar niets gevonden. Ben ook nog even naar de campwinkel gelopen voor jus.
Ad heeft nog gebeld vandaag. Hij heeft geïnformeerd naar een caravan en 1gevonden. Ook thuiszorg komt hem op een camping verzorgen en een spuit zetten. Ik verwacht dus wel dat hij na zijn verjaardag met ons mee gaat. Morgen gaan we verder Limburg in naar het zuiden.
Van de tornado hebben we niets gemerkt.
We eten kroten aardappelen en kip.
Het is 18.18 uur en nog 18 graden in de schaduw
Tot morgen.

Hopelijk knapt Ad ook deze keer weer op van de bloedtransfusie. Het zou leuk voor hem zijn als hij met jullie, in zijn eigen caravan, mee kan gaan. Mooi van de thuiszorg👍.