Dag 33

Nederland, Uddel

Bij het opstaan schijn de zon volop. De camper stond in de schaduw dus toch met een vest aan buiten onder het genot van een jus wakker geworden. We zouden vandaag eigenlijk vertrekken maar het was zulk lekkernweer dat we besloten hebben om nog een dag te blijven. Na de vaat en de douche ben ik alleen op de fiets naar Uddel gegaan om shag en brood te halen. Terug weer lekker lezen en draaien en keren om maar in de schaduw te zitten. Het was een schitterende dag. Wel binnen gegeten maar toch tot 23.30 buiten gezeten. Toen naar bed. Rianne stapte mis en viel van het opstapje op haar rug. Nadat ze een beetje bekomen toch naar binnen. Daar bleek ze een jaap van 12 cm in haar scheenbeen. Toch 112 gebeld en al snel was ik verbonden met de huisartsen post in Apeldoorn. Ik een taxi bellen. Die was er ook gauw en om 00.30 zaten we in Apeldoorn. N a 14 hechtingen en 1.5 uur verder weer met de taxi die op ons heeft staan wachten weer naar de camping. Om 2.30 lagen we op bed.
Tot morgen

Bbq.

Dat is een pech voor Rianne, ik hoop dat ze de komende dagen er niet te veel last van gaat krijgen. Sterkte voor jullie 😔

Otto 2019-06-18 22:59:07

Jammer hoor. Toch even minder fietstochtjes denk ik. Gelukkig zit de wond niet echt op de knie. Sterkte en toch weer fijne dagen. Groeten. H& C