Dag 2

Nederland, Leenderstrijp

Antwoord op de reactie.
Leuk dat jullie ons weer volgen en dat het allemaal gelukt is.
Hemmie het worden er waarschijnlijk geen 52 want We willen als Lucas jarig is weer terug zijn.
Verslag van vandaag.
Gisteravond lekker buiten allerlei lekkere dingen gegeten. Heel de avond buiten gezeten nog een spelletje gedaan en m 22.30 naar bed. De boeren waren nog wel het gras binnen aan het halen want ook verwachtte regen. En gelijk hadden ze. Tijdens de nacht is het gaan regenen. Toen we opstonden om 7.30 regende het nog. Onder de luifel in de regen wakker geworden. Binnen ontbeten want het was ook maar 10 graden. In de loop van de dag kwam toch af en toe de zon maar wind blijf koud. We hebben heel de dag niets gedaan. Lekker lezen een beetje dutten en kleine wandeling en de dag was zo om. Rianne staat nu te koken. Gebakken aardappelen met snijbonen en shoarma.
De temperatuur buiten is nu 17 graden koud briesje met af en toe een zonnetje.
Tot morgen

Bij ons viel het weer mee. Geen regen. Ook niet warm, maar lekker om buiten te zijn. Vanavond zijn we uit eten geweest. Nog voor mijn verjaardag.

Hemmie. 2018-05-10 20:24:21

Jullie hebben zo te zien meer zon gehad dan wij, in Friesland. Heerlijk zo’n dagje niets doen!