Dag 22

Nederland, Leenderstijp

Reacties
Ik heb dus wel indruk gemaakt op Mila.
Otto sterkte jullie daar in de kou. Wel heel mooi landschap en mooie plaatjes.

Verslag.
Vandaag met regen op en binnen ontbeten. We gaan vandaag de Taxandria route rijden met Ad zijn auto en ik als chauffeur.Ad heeft hier eerst nog een bakkie gedaan en toen zijn we op weg gegaan. We zouden de route in Postel (België) oppakken. Wij op de navigatie binnendoor naar Postel. Bij de abdij die daar is zijn we even uitgestapt om de kruidentuin en de kerk te bekijken. De kruiden was wel aardig. Allemaal geneeskrachtige kruiden tegen allerlei kwalen. Toen we de kerk wilde bekijken was er een mis bezig en de kerk zat vol. Dus zijn we maar weer terug naar de auto gegaan. De route stond niet aangegeven dus hebben via de navigatie steeds het volgende plaatsje ingevoerd en zo heerlijk binnen door door het Brabantse land gereden. Om 16.00 waren we weer op de camping en is Ad naar huis gegaan. Om 17.45 was hij weer terug omdat we naar het ziekenhuis voor een scan moesten. Na de scan nog bloedprikken en zijn in het dorp Soerendonk bij de frietent een frietje gaan eten en waren we om 21.00 weer op de camping.