La Nautique

Frankrijk, Narbonne

Reacties:
Gabi: Die geeft geen commentaar.
Otto: Ik geloof nog altijd in sprookjes. Zo zegt Rianne dat haar vader en moeder niet jaar echte vader en moeder zijn maar dat ze een echte Engelse prinses is
En dat geloof ik.
Corry: Leuk dat je het leuk vind om ons te volgen. Blijft dat vooral doen.

Verslag:
Gisteravond nog buiten thee gedronken maar door de harde wind zijn we al snel naar binnen gegaan. Met tegen zin. Om 22.30 naar bed en om 7.15 maakte Rianne me wakker om op te staan. Ik lag nog wel lekker en is ze dus alleen opgestaan en ik een kwartiertje later. Om 8.15 brood gehaald bij de winkel en binnen ontbeten. Om 10.30 zaten we weer in de camper. Boodschappen doen bij de Lidl en toen op weg naar Gruissan. Een leuk klein plaatsje aan de kust. Camper geparkeerd met toestemming van de politie en het dorpje in. De foto's met gebouwen zijn van dit dorpje. Daarna naar Narbonne Plage. Hoewel het er nu rustig was, wil je daar ook niet zijn in het seizoen. Via de D168 terug naar Narbonne. Net zo'n lange weg wel wel heel mooi. Woest gebied met mooi uitzicht op de Middellandse Zee. En een sterrenwacht op de top.
Om 14.30 waren we weer op de camping.
Nog steeds zonnig, maar erg veel wind. In de rest van Frankrijk is het slecht weer, dus we blijven hier nog even rondhangen.
We gaan binnen eten. Deze keer broccoli met aardappelen en worstjes.
Tot morgen.

Zelfde camping zelfde plek
23 graden
72 km

Jullie hebben wel lekker weer! Wij hebben al een paar dagen regen en soms droog...