Vandenesse - Vandenesse

Frankrijk, Vandenesse-en-Auxois

Bedankt voor jullie reacties en Sam en Merel gefeliciteerd met het halen van de 1 km zwemmen. En dat allemaal voor het goede doel. Heel knap.

Verslag
Zoals te zien aan de titel zijn we vandaag op de camping gebleven. Ik zit heel de vakantie al te zeuren om een schotel en een TV omdat iedereen die heeft maar ik krijg er geen een van Rianne. Nou we komen op deze camping volledig aan onze trekken. Een 180 graden breed beeld en er gebeurd van alles op zo'n strand. We komen ogen te kort. Omdat we niet gereisd hebben wil ik jullie toch meenemen in de algemene indruk tot nu toe in vergelijk met de vakanties die we in mei/juni normaal hebben.
Tot onze grote spijt hebben we tot nu toe nog geen enkele orchidee gezien. Anders staan de bermen vol met Hondskruid (Dit is een orchidee). Geen wuivende koren velden. Bruine akkers waar het gewas al af is. De zonnebloemen laten overal hun kopjes al hangen. Weinig zangvogels. Wel veel roofvogels. Er zijn nu al vallende bladeren. Conclusie kwa natuur en landschap is mei juni voor ons toch de ideale tijd. Wat niet betekent dat we volgend jaar rond deze tijd thuis blijven. Het bevalt ons prima.
Vanavond gaan we in het restaurant eten, ik waarschijnlijk mosselen met friet. Friet een tijd niet gehad.
0 km
30 graden
Tot morgen.

Natuurlijk heeft de na zomer een ander stadium dan in mei . Maar wat je zegt. Dit is ook een bijzondere tijd. Gr. Hemmie & Corry

Corry 2017-08-27 20:40:00

Het eten en het toetje zien er heerlijk uit!