Pouilly en Auxois - Montbard

Frankrijk, Montbard

Antwoorden op lezers opmerkingen.
Corry: Leuk te lezen dat jullie prei gegeten hebben. Hm
Gaby: Wij klagen niet over de temp. We zitten alleen te zuchten onder de temp.

Nu het verslag.
Gister aan begin van de avond kwam er bewolking maar toen het donker werd trok alles weer schoon en hebben we weer sterren kunnen bekijken. Helaas geen satalieten over zien komen. Wel hebben we een vallende ster gezien. We twijfelen nog een beetje omdat het zo laag was. Wij gaan er vanuit dat het er een is geweest. Gisteren om 22.45 kot in en
Vanochtend om 7.15 er weer uit. Het was weer mooi weer daarom waren we verbaasd dat we een regenboog zagen.
Rianne heeft er een foto van gemaakt. Regenboog zonder regen.
Om 10.15 zaten we in de camper en zijn eerst bij de Super U voor de komende dagen weer voorraad gaan halen en toen binnen door op weg naar Semur en Auxois. In Semur de camper ergens neergezet en het stadje ingelopen. Een oud stadje met leuke gevels en een oud kerk. Daar hebben we 4 kaarsjes opgestoken en toen met een omweg weer naar de camper.
Vervolgens je snap het al met een hele omweg naar het 18 km verderop gelegen Montbard. Het was weer een heerlijk tochtje. Om 13.30 waren op de camping in Montbard. De receptie ging pas om 16.00 open dus hebben we een plekje gezocht en om 16.00 zijn we ons gaan melden.
Het is nu 16.45. Sudoku tijd. Dan gaan we samen met een glaasje bier een aantal sudokus oplossen. Altijd gezellig. We eten vanavond verse vis met sla en gebakken aardappelen.
Ik weet niet of het een rustige avond wordt, want er staan een heleboel kleine tentjes 2 vakken verderop. Waarschijnlijk een schoolkamp. Zal wel meevallen
Ik hoor net dat het morgen wasdag wordt. 'S Morgens wassen en 's middags op de fiets naar het dorp. 98 km gereden en nu om 18.23 nog 25.6 graden

Tot morgen.

Jammer dat debiertjes zo oud waren 😂😂😂