Dag 34

Nederland, Uddel

Na een korte nacht pas om 8.15 uit bed. Het slapen is wel goed gegaan maar het keren van Rianne gaat niet makkelijk. Stijve rug en zere stuit zorgen ervoor dat het allemaal niet soepel gaat. Mooi weer bij het opstaan wat moeilijk gaat toch buiten een jus gedronken tijdens op het gemak wakker worden. Bij het afscheid nemen van de camping mevrouw vond deze dat we wel zoveel pech hadden dat we de laatste nacht niet hoefde te betalen. Rianne stond er op om toch te betalen. Ik zou zo weggereden zijn. Om 11.30 reden we aan. We hebben de grote weg genomen want Rianne kan niet zolang met haar been naar beneden.
Nog wat boodschappen in Leende gedaan waren we om14.30 weer bij Pietertje. We zaten goed en wel en daar kwam de poetsvrouw Cor langs. Die vond het leuk om ons weer te zien en hele verhalen dat ze Gabi gesproken had. Ze vond het gezellig dat we er weer waren. En ja hoor. Rianne was aan het koken en daar kwam Dorothe aan op de fiets. Die moest haar zus toch nog even zien.
Het was een mooie dag met goede temp.
Tot morgen.

Gebakken kabeljauw met peen en sla.

Natuurlijk wilde Dorothe weten hoe het met haar zus is.