Valras Plage - La Nautique

Frankrijk, Valras-Plage

Reacties:
Corry: Eet smalijk ik neem er vanavond wel een borreltje op. We nemen altijd een plant mee. In de eerdere verslagen is er een foto van gemaakt.
Sam: Bedankt voor je reactie. Leuk dat je het leuk vindt om te lezen.
Otto: De wind is inderdaad een stuk minder. Leuk dat jullie het naar je zin hebben daar. Over de camping lees het verslag.

Verslag:
Gisteravond hebben we binnen gegeten en hebben tot laat buiten gezeten. De wind nam iets af maar was toch wel heftig zodat we met lange broek en trui aangezeten hebben. 2 satalieten gezien en een mooi maantje. Zie foto. Om 22.30 naar bed en onder de dekens ook wel lekker. Vanochtend om 7.45 op. We hebben gisteren besloten om weg te gaan uit Valras Plages en er niet meer terug te komen. Kampeerders worden weggeduwd in een hoekje en het is voornamelijk stacaravans. Ofwel mobiel-homes die je kunt huren. Daarbij moesten we zondag 12.00 het terrein verlaten want dan ging de camping dicht tot volgend jaar.
Dus buiten ontbeten en om 10.30 zaten we weer in de camper op weg naar La Nautique kort bij Narbonne. Binnen door kon niet dus hebben we de snelweg gepakt. Bij afslag 38 er af. €2.80 betaald en op weg naar de camping. Stond keurig aangegeven. Maar helaas er was een weg opbreking. Na lang zoeken een alternatief gevonden en waren we om 11.30 op de camping. Deze camping is open tot 31 oktober dus we kunnen nog wel even blijven. Prachtig zwembad. Bij het restaurant mooi uitzicht op een groot meer. Eigen douche en wc hoort bij de plek.
Om 13.00 nog even naar het meer gefietst waar een heleboel campers stonden.
Het is een hele mooie camping met heel veel aanpassingen voor gehandicapten. Zo is er in het zwembad een lift om gehandicapten in het water te laten. Heel mooi. Hier komen zeker nog een keer terug.
Vanavond ga ik patat met frikandellen halen en het wordt weer lekker buiten eten.

Camping La Nautique in Narbonne
We staan op plekje 239
58 km

Ziet er leuk uit! Wij zijn in Friesland lijkt er op! Door het water op die foto's

Merel 2017-09-08 20:24:58

Leuke foto's! Zo te zien prachtige omgeving en prachtig weer. Hier is het nat en koud. We hebben de winterjassen maar meegenomen naar Friesland.

Gabi 2017-09-08 20:43:31

Ziet er erg aantrekkelijk uit met eigen toilet. De de verjaardag van ma was erg gezellig . Maandag gaan wij voor 14 dagen naar Epen. Wij nemen zeker regen kleding mee maar rekenen toch ook op mooi weer.