Clapiers

Frankrijk, Clapiers

Reacties.
Corry: Dit is na de verhuizing.

Verslag:
Gisteren is de bbq niet door gegaan. Rianne had in de informatie folder gelezen dat we niet mochten bbq-en met houtskool. Toen maar plan b worstjes met aardappelen en bloemkool en broccoli. Tot 's avonds laat buiten gezeten. Het was weer heerlijk. Om 22.15 naar bed.
Vanochtend om 7.30 weer op, buiten ontbeten en om 11.00 de eerste was gedaan. Daarna de tweede was. Toen alles droog was heb ik nog gezwommen. De actie foto's zijn bijgevoegd. Je ziet het Sam in een echt wedstrijd bad. Ik was gelukkig de enige deelnemer en heb dus ook gewonnen. Een kwartier over 25 meter. We hebben heerlijk gelezen. Rianne heeft ook nog het lusje van de handdoek gemaakt.
Vanavond eten we kipstukjes met aardappelen en doperwten.
Tot morgen

0 km
28 graden

Ziet er mooi uit daar, lekker zwembad en dat alleen zwemmen snap ik wel, ik zou ook bang zijn met zo een persoon in het water πŸ˜‚πŸ˜‚ Grapje hoor, goed bezig πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Otto 2017-09-04 21:12:49

Aan de foto te zien heeft ma je al drie keer gevraagd om dat zwembad uit te komen! πŸ˜‰

Jeroen 2017-09-04 21:52:06

Ziet er heerlijk uit. Vooral de informatie over dat handdoeklusje had ik niet willen missen😜