Dag 20

Nederland, Leenderstrijp

Reacties: Geen
Verslag:
Vanochtend weer schitterend weer en lekker buiten ontbeten. Na het ochtend ritueel eerst boodschappen wezen doen in Maarheeze. Terug op de camping hebben we eerst de was gedaan. Toe de was klaar was kwam Ad er aan. Of we bij hem kwamen BBQ-en. We zijn eerst naar zijn tuin geweest omdat de tuin toch water nodig had en naar de Lidl voor wat kokospalmen voor in zijn serre zodat het wat groener wordt
Tijdens de BBQ kwam het hoge woord er uit. Hij zag de camping niet zitten maar zo dagjes uit leek hem wel wat.
We gaan per dag bekijken wat voor weer het is en wat we gaan doen.
Dit wordt dus een hele andere vakantie.
Vandaag een hele mooie dag
Het is nu 20.00 uur en nog 27.4 graden.
Tot morgen.

Een goede beslissing van Ad. Als hij het te spannend vindt, is het geen vakantie voor hem. Voor jullie is het wel een knop omdraaien. Maar ja..... Wij zitten in Drachten. Morgen is mijn zusje jarig, dus we zijn al in de buurt. Een leuk bezoek aan Urk gebracht. 30°. Heerlijke visschotel gegeten. Fijne dag morgen, hopelijk droog.