Eerste reisdag

Nederland, Delft

Vandaag begonnen aan de eerste grote reis van dit jaar. Afgelopen weekend waren we met Gabi en Koen in Friesland. Zij met de boot en wij met de camper. Stonden op nog geen 20 meter van elkaar. Zaterdag met de boot naar Dokkum gevaren. Het was schitterend. Mooi weer en heerlijk rustig. Zondag zijn zij weer vertrokken naar huis en wij zijn maandag weer richting Delft gegaan. Maandag middag allerlei boodschappen gedaan en dinsdag ons nieuwe paspoort opgehaald en nu dus vertrokken naar Leende. Vanochtend eerst nog boodschappen gedaan bij de Lidl in Delft. Via Gorkum Breda Hilvarenbeek Reusel en Bladel naar Valkenswaard. Toen was de camping niet ver meer. De eerste paar dagen blijven we hier. Zaterdag een bbq met de fam Slenders.
Wij zitten op dezelfde camping als vorig jaar. Hele rustige schone camping.
Het is 18.30 UUR en nog 25 graden.
Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij.
Tot morgen.

Durven jullie wel? 52 dagen 😎. Heel veel plezier en hopelijk het weer dat wij de afgelopen week hebben gehad.

Hemmie. 2018-05-09 18:32:40

Het is gelukt wij kunnen jullie volgen.

Corry 2018-05-09 18:33:32

Veel plezier en mooi weer, we zien wel waar jullie terecht komen😉