Leenderstrijp -Leenderstrijp

Nederland, Leenderstrijp

Gisteravond na het eten de vaat gedaan. Nog wat water in de tank en vervolgens een bakkie thee
Onder het genot van een borrel bij gebrek aan vissen maar oude koeien uit de sloot gehaald en om 22.30 naar bed. Trouwens heel de avond lekker buiten gezeten.
Vanochtend om 7.15 op. De zon scheen volop. Rianne heeft haar oefeningen gedaan en daarna ontbijt gemaakt. Heerlijk in de zon buiten ontbeten. Een beter begin konden we ons niet wensen
We hebben daarom besloten vandaag niet verder te gaan maar van de heerlijke dag te genieten. Rianne is gaan douchen en intussen heb ik de vaat gedaan.
Na de douche heeft Rianne de kot gedaan en daarna ben ik gaan douchen. Heerlijke douche. Beter als thuis. Na de douche mijn pillen genomen en hebben we achter een ebook heerlijk zitten lezen tot de lunch.
Na de lunch zijn we verder gegaan waar we gebleven zijn. Heerlijk in de zon dan weer schaduw zitten lezen en af en toe weg zakken.
Om half 5 zijn we ons dagelijks spelletje sudoku begonnen met een heerlijk glaasje bier er bij. Het was heel de dag 25 graden.
We hebben gebakken aardappeltjes met sla en slavink gegeten. Heerlijk buiten. Na het eten heb ik de vaat gedaan en Rianne opgeruimd en we zitten nu klaar om sequense te gaan spelen. Ik in korte broek en t shirt wat wil je nog meer.
Tot morgen.

Dit is inderdaad een uitstekend begin van hopelijk een zonnige vakantie

Corry 2017-08-16 20:25:42

Goed idee om van het mooie weer te genieten! Voor morgen geven ze regen op! Dit hebben jullie dan maar alvast gehad.