Montbard - Montbard

Frankrijk, Montbard

Gisteren heb ik gehoord dat het vandaag 24 augustus een bijzondere is. Het nl 44 jaar gelden dat we verloofd zijn. Ik zou zeggen neem er thuis 1 op jullie eigen kosten. Het feest van toen ben ik nog niet te boven. Vanochtend toen we opstonden zag het er niet naar uit dat het wasdag zou worden. Het was heiig dus geen zon. Na het ochtend gebeuren zijn we om 10.30 op de fiets naar Montbard gegaan. Toch voor alle zekerheid wel een was munt gekocht want mocht het weer omslaan konden we toch wassen. Montbard is een dorpje van niks maar heeft een echte burcht. Het was een hele klim en we waren blij dat de zon niet scheen. We zijn om de burcht heen gelopen. We hebben ook een echt museum bezocht, maar daar kon ik niet veel van volgen. Alles in het frans.
Op de terugweg begon de zon te schijnen dus je hebben we gelijk nog maar een was munt gekocht zodat we 2 wasjes konden draaien. Licht en donker. Om 15.45 lag alles weer schoon en droog in de kastjes en dat alles bij een temp van 30 in de schaduw. Vanavond gaan we weer allerlei lekkere koele dongen eten. Meloen mosselen enz.
Het is nu 18.30 en nog steeds 28 graden.
Tot morgen.

Gefeliciteerd! 44 jaar verloofd! Neem vanavond ook lekker een drankje erop! Die waslijn🤣🤣. Het is maar goed dat het niet druk is op de camping!

Gabi 2017-08-24 18:36:15

Gefeliciteerd met jullie 44 jarige verloving!

Sam 2017-08-24 18:37:29

Gefeliciteerd!🌈

Merel 2017-08-24 18:39:01

Gefeliciteerd met jullie 44ste verlovingsjaar. Het is leuk om jullie te volgen. Alleen zou ik het graag op een grotere kaart willen zien, om de het beter in te kunnen schatten. Hoevdoen we dat in dit systeem? Onze was is ook weer klaar en in de kast. Lijkt net vakantie! Fijne dag maar weer morgen. Ook wij hebben mooi zomerweer. Groeten

Hemmie. 2017-08-24 20:15:50

Gefeliciteerd met jullie 44ste verlovingsjaar en ik heb veel bewondering voor Rianne dat het zolang uithoud met Gerard 😂😜😉

Otto 2017-08-25 00:02:35

Ik heb bij gisteren nog een opmerking gezet, ik hoop dat er alsnog een reactie op komt (2014 bier)