Dag 3

Nederland, Leenderstrijp

Op de reacties van de volgers:
Hemmie jammer dat je zo laat uit eten ben gegaan voor je verjaardag.Als je het een paar dagen eerder had gedaan hadden we meegekund.
Gabi gezien de verwachtingen voor hemelvaarts dag hebben we zeker genot.

Verslag:
Vandaag weer om 7.30 op en bij de gordijnen open doen zagen we DE ZON. Heerlijk in de zon wakker worden met jus en natuurlijk ons sigaretje. de verwachting dat we vandaag weer niets zouden gaan alles op het gemak opgeruimd en gedouched kwam mijn vrouw na de lunch met het onzalige idee om een rondje te gaan fietsen. Die hebben we tenslotte bij ons. Eerst de banden opgepompt en wij op weg. We komen hier al een aantal jaren en mijn vrouw is in Valkenswaard geboren maar wat we vandaag gefietst hebben hadden we nog nooit gedaan hier. We hebben heerlijk gefietst op leuke fietspaadjes door bos hei langs schapen ik we hebben er van genoten. Op de kaart die we van de camping te leen hebben staan er nog meer van dit soort paadjes op. Wie weet.
Dit was de eerste fietstocht sinds lange tijd dus hebben we deze niet te lang gemaakt. Om 3 uur weer op de camping en alsnog gelezen en gedut.
Het is 18.24 UUR 19.6 graden.
We eten vanavond macaroni.

Tot morgen.

Ik zie op het landkaarten dat je gaat vliegen 😂😂😂