Zaterdag 13 oktober 2018

Nederland, Soerendonk

Vandaag weer een schitterende dag.
Dit verslag zit ik te schrijven in de nacht van zaterdag op zondag. Mijn eerste wake bij Ad.
Afgelopen nacht was ik vergeten de wekker te zetten maar ik was toch om 3 uur wakker. Ben beneden gaan kijken. Ad lag er rustig bij.
Om 7.30 opgestaan. Beneden was alles rustig. Om 8.30 kwam Geertje en Toos om hem te verzorgen. Toen zij klaar waren en weg waren vond ik dat Ad erg achteruit ging. De planning was dat Dorothe en Lucia pas om 15.00 zouden komen, zodat wij samen met ons gezin konden zijn. Vandaag zouden Gabi, Koen, Merel, Sam en Jeroen komen. Maar ik vond Ad zo slecht dat ik Dorothe en Lucia toch maar gebeld heb. Om 10.00 uur was mijn schoonvader en Toos al op eigen gelegenheid gekomen.
Om 11.00 kwamen mijn kinderen. We hebben er toch van genoten dat ze er waren. Ook al moesten we onze aandacht verdelen tussen hun en Ad.
Lucia en Rianne hebben broodjes gehaald en na de lunch ben ik met Koen de fietsendrager bij Wil wezen halen. Want Gabi zou onze fietsen meenemen.
Zij zijn rond 14.00 uur weer gegaan in de wetenschap dat ze van de week weer terug moeten komen.
Ik ben om 15.30 naar bed gegaan want ik zou vannacht bij Ad blijven.
Om 19.30 ben ik weer uit bed gekomen en had toch heerlijk geslapen.
Jack en Wil hadden Chinees gehaald en heb ik Chinees als ontbijt gehad.
Samen met Wil en Jack voetbal gekeken en om 22.30 is iedereen vertrokken. Dorothe zal hier om 4.30 zijn om mij af te lossen. Zodat ik ook nog een paar uurtjes kan slapen.