Dag 4

Nederland, Leenderstrijp

Reactie:
Vliegen gaan we echt niet. Zeker niet naar een eiland midden in zee. Heb het inmiddels gecorrigeerd.
Verslag:
Dinsdag had Rianne de Fam. Slenders uitgenodigd voor een bbq voor vandaag. Door Ad en Wil hebben deze uitnodiging geaccepteerd en dus moesten we vandaag boodschappen gaan voor de bbq. Stoelen in de camper poten opgedraaid en zijn vervolgens naar de Lidl in Valkenswaard gegaan. Eerst nog even langs C&A voor 2 korte broeken voor Rianne en toen naar de Lidl. Daar alle benodigde drank en eten ingeslagen en weer terug naar de camping. Het was een heerlijke dag. hebben tot 16.00 nog heerlijk in de zon zitten lezen om 16.00 Door en Wil zich meldde. Ad kwam wat later want zijn wandelmaat kwam nog even langs.
Om 17.00 de bbq aangemaakt. Rianne en Door hebben de salades gemaakt zodat we vanaf 17.15 heerlijk hebben zitten eten. Het was heerlijk weer. Tot 's avonds laat toe. Om 23.30 gingen Door en Wil naar huis. Ad was al eerder vertrokken. Het was een gezellige avond. Lucia ontbrak helaas want hij moest op een hondje passen en wilde geen 2 honden alleen thuis laten.
Tot morgen.

Het is zo te zien niet druk op de camping.

Gabi 2018-05-13 16:32:38

We hebben genoten van een heerlijke bbq, daarvoor nogmaals onze dank. En wat hadden we toch een prachtige avond, dat je nog zolang lekker buiten kan zitten.