Monbard - Vandenesse-en-Auxios

Frankrijk, Vandenesse-en-Auxois

Reacties op lezers.
Gaby: Als we gaan rijden nemen we altijd alles mee. Bordjes neer zetten van gereserveerd doen we niet aan. En zo kwam het dat bij terugkomst ons plekje bezet was. Geen punt pakken wij gewoon een ander. Dat is het verschil met het hoogseizoen.
Corry:
In de Abdij waren verschillende gebouwen kerk slaapzaal eetzaal smederij. En in elke ruimte gregoriaanse muziek. Dat zorgt er tevens voor dat er wat respect is van de bezoekers. En op 1 of andere manier brengt mij dat ook rust.

Verslag:
Gisteren hebben we 18 km gereden
Gisteravond tot 22.30 weer heerlijk buiten gezeten in korte broek. Precies wat we hoopte. Maar in het kot was het toch wel warm zodat we slecht geslapen hebben
Maar ons hoor je niet klagen.
Vanochtend om 7.45 op en weer schitterend weer. Doordat we al aardig onthaast zijn zaten we pas om 10.45 bezweet en al weer in de camper voor een tocht door de Morvan . De Morvan is een Nationaal park maar het viel mij tegen. Toch wel hele mooie stukken gedaan en om 14.30 waren weer op de camping in Vandenesse. 12 km ten zuiden van Pouilly waar we eerder gestaan hebben. We staan nu aan het Lac de Panthier. We hebben mooi uitzicht op het meer zie foto's. Het is nog steeds 31.5 graden. We hopen dat er een bries vanuit het meer opsteekt.
Ik geloof dat het vanavond bbq wordt.
Weer online zegt dat het hier maandag over een week minder wordt en dat het dan in Bordeaux beter wordt
We gaan dus komende week van lieverlee richting de kust van Bordeaux.
Vandaag 180 km gereden.
Tot morgen.

Jullie hebben het fijn .Hier is het weer ook fijn en wij maken er volop gebruik van.

Corry 2017-08-26 20:06:28

Wij hebben vanavond ook ge-bbqt we hebben de 1 km gehaald hoor!