Dag 17

Nederland, Berg en Dal

Reacties: Geen.
Verslag:
Vandaag bij het opstaan schitterend weer. Lekker buiten ontbeten en om een uur of 10.30 op weg naar Leendestrijp. 27 mei zijn Wil en Ad jarig. Wil viert het morgen en Ad zondag. We blijven hier om beide verjaardagen te vieren. Vandaag heerlijk binnen door gereden. Via TomTom omdat de wegen in Nederland toch niet goed aangegeven staan. Eerst nog even gestopt bij een grote erebegraafplaats in Groesbeek. Daar liggen een heleboel Canadezen. In Groesbeek zelf ook nog even de waterkoker terug gebracht want die we daar gekocht hadden is te zwaar voor de camping. De stoppen vlogen er gelijk uit.
Overgevaren bij Cuijck en verder binnen door Zoals je op het lijstje ziet.
Eerst nog naar Valkenswaard voor wat boodschappen en een waterkoker bij de action. Eentje met weinig watt.
Om 15.00 uur waren we op de camping bij Pieter. Lekker in de zon gezeten.
Otto en Yvonne we wensen jullie een mooie en goede reis door Noorwegen. We kijken uit naar het verslag. De komende 14 dagen is het daar schitterend weer.

Het is nu 18.22 uur en nog 31.8 graden.
Je zult begrijpen dat we buiten allerlei lekkere dingen gaan eten. Dus het wordt lang buiten zitten. Wat wil een mens nog meer.