Dag 21

Nederland, Leenderstrijp.

Reacties:
Corry: Goed om te horen dat jullie goed thuis gekomen zijn. Nog even en jullie kunnen ook op vakantie.
Gabi: we hebben geluk gehad in Delft. Net als hier.
Ik wil best conifere meebrengen maar ik zou niet weten hoe. Los in de camper.

Verslag:
Vandaag weer schitterend weer bij het opstaan lekker buiten ontbeten en om 10.00 uur was Ad hier. Hij heeft eerst nog een bakkie gedaan en toen zijn Ad en ik naar zijn tuin gegaan.
Daar hebben ik de rijpe aardbeien geplukt en de aardbeien watergegeven. Vervolgens onkruid weg gehaald bij de overige plantjes. Tot slot heb ik de tomaten die verspreid over de grond lagen voorzien van een stok en de tomaten daaraan opgebonden. Inderdaad je hoort niet wat Ad gedaan heeft. Hij doet niet zoveel meer. Eigenlijk is alles hem te veel. Een beetje buurten met de buren dat gaat hem nog goed af. In de tussen tijd dat wij in de tuin bezig waren heeft Rianne een witte was gedaan.
Om 12.15 hebben Ad en ik de tuin verlaten en zijn we naar de Gamma gegaan om een haspel met een slang te gaan kopen. Eentje die zich zelf oprolt. Nu moet hij thuis met de gieter zijn planten water geven en met zo’n haspel trek je de slang er uit en kun je overal bij. Bij de Gamma ook gelijk potgrond meegenomen om de planten in de nieuwe potten te zetten. Vervolgens in Weert naar een uitleen centrum voor de zorg en hebben daar een mooie nieuwe rolstoel te leen gekregen voor een half jaar. Hij was er wel blij mee.
Wij weer naar de camping. Samen met Rianne het bed opgemaakt spullen opgeruimd en naar Ad zijn huis gereden. Daar de haspel opgehangen. Planten in de pot gezet en nog wat boodschappen bij de Lidl gehaald.
Toen bij Ad eindelijk een lekker biertje want het was toch heel de schitterend weer.
Rianne eten klaargemaakt.
Gebakken aardappeltjes, sla peen en doperwten en kip.
Lekker in de nieuwe serre zitten eten en om 19.00 heeft Ad ons naar de camping gebracht.
Wat een vakantie.
Het is nu 19.39 uur en nog 26,6 graden. Heel anders dan in Noorwegen.
Totmorgen

Haha idd Gerard, jullie s’avonds nog boven de 20 bij ons onder de 10, maar bij ons wordt het niet meer donker 😝. Maar een temp zoals bij jullie zou ook hier lekker zijn. In Zweden was het al vanaf maart zo mooi en droog, dus over een goede week hopen wij ook weer langzaam betere temperaturen te krijgen en als dan ook de zon nog 24 uur schijn 😄. Maar eerst nog de Noordkaap hopen daar over 5 dagen te zijn, dan soms een zonnetje, misschien op de Noordkaap op het terrein, mag met een ticket daar 24 blijven dus wie weet wat we doen 😉

Otto.Yvonne.Vakantie 2018-05-31 20:04:38

Een goed gevulde, productiieve dag gehad Gerard. Ik was samen met Mila de foto's aan het bekijken. Ik vroeg haar wie is deze meneer? Toen zei ze met een lachje, Ome kijk niet zo lelijk. Dat zei jij zaterdag iedere keer als ze voorbij liep.😂😉